Nina

Mam zaszczyt przedstawić Wam moją cudowną Jeżynkę Ninkę.
Wraz z jeżykiem dostaną Państwo umowę oraz gwarancję na zdrowie jeżyka
Chcesz wiedzieć więcej? Chcesz kupić jeża? Napisz.
pigmejski.jez.afrykanski@gmail.com
.


.
Domowa Hodowla Pigmejskich Jeży Afrykańskich

Malutkie jeżyki

6 DZIEŃ c.d.: Nineczka zgłodniała. Zostawiła swoje pociechy pod polarkiem aby było im cieplutko. Sama zaś poszła napić się wody i zjeść trochę karmy. Jadła i piła na zmianę. Nie przeszkadzało jej, że w tym czasie dorzuciłam jej karmę z witaminami i wymieniłam wodę na świeżą - oczywiście z dodatkiem wapnia. Najpierw fuknęła ale jak mnie powąchała i rozpoznała już mój zapach pozwoliła mi wykonać czynności, które zamierzałam. Nadal jadła i piła na zmianę. Maluszki zostały w domku same, ale ani razu nie pisnęły. Nina i tak spieszyła się do nich. Po śniadanku czym prędzej pobiegła do swoich "kasztanków" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz