Nina

Mam zaszczyt przedstawić Wam moją cudowną Jeżynkę Ninkę.
Wraz z jeżykiem dostaną Państwo umowę oraz gwarancję na zdrowie jeżyka
Chcesz wiedzieć więcej? Chcesz kupić jeża? Napisz.
pigmejski.jez.afrykanski@gmail.com
.


.
Domowa Hodowla Pigmejskich Jeży Afrykańskich

Domek

Wcześniej pisałam o klasycznym domku, teraz chciałam napisać o domku dla jeżynki w ciąży. Ja Nineczce sama go zrobiłam co prawda z większego pudełka, ale przerobiłam go po swojemu. Kupiłam ładne, proste pudełko w IKEI, za ok 7zł - w opakowaniu były dwa. Wymiary nie do końca spełniały moje oczekiwania, więc chwilę się zastanowiłam i stworzyłam własny projekt. Chodziło o to, aby domek był dosyć duży ale nie zbyt wielki ani zbyt mały - przecież musi się tam zmieścić zarówno Nineczka jak i jej dzieci, których może być dużo:) Chciałam też aby domek miał wygodne wejście, nie miał ostrych krawędzi, był dosyć wysoki, lekki, ładny, z usztywnieniami w każdym rogu - aby domek się nie przewracał i aby dach był zdejmowany/uchylny. Wszystko to, co chciałam udało mi się osiągnąć. "Mój" domek ma wymiary 26/20/26 gdzie 20cm to wysokość. Dach jest stromy, z całej długości wykorzystany. Ma jakieś 35cm. Jest położony tak, że mogę zobaczyć co się dzieje w środku, nie hałasując przy tym, ani nic nie zmieniając, a Nina i tak czuje się bezpiecznie. Wejście do domku jest pośrodku, prostokątne, nie za duże ani nie za małe - chyba:) - ok 13cm na 11cm.
 Szczegółowe informację mogę przesłać na email.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz