Nina

Mam zaszczyt przedstawić Wam moją cudowną Jeżynkę Ninkę.
Wraz z jeżykiem dostaną Państwo umowę oraz gwarancję na zdrowie jeżyka
Chcesz wiedzieć więcej? Chcesz kupić jeża? Napisz.
pigmejski.jez.afrykanski@gmail.com
.


.
Domowa Hodowla Pigmejskich Jeży Afrykańskich

Ciąża Ninki

34 DZIEŃ: Nie ważyłam Nineczki, ale przypuszczam, że waży ok 470g co by znaczyło, że do tej pory w czasie ciąży przytyła z 260g do ok.470g czyli jakieś 210g.
Dałam jej nową porcję (10  ziarenek) kociej suchej odmiennej od swojej - jednym słowem karmę Tereski:) Mokrej i jabłuszka na razie dziś nie daję, może przyjdzie mi do głowy co by Nineczka chciała zjeść jeszcze innego. Oczywiście ma stały dostęp do swojej ulubionej karmy Royal 36 i świeżej wody wzbogaconej w wapń.
Nina jutro ma "termin". Już nie mogę się doczekać :):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz