Nina

Mam zaszczyt przedstawić Wam moją cudowną Jeżynkę Ninkę.
Wraz z jeżykiem dostaną Państwo umowę oraz gwarancję na zdrowie jeżyka
Chcesz wiedzieć więcej? Chcesz kupić jeża? Napisz.
pigmejski.jez.afrykanski@gmail.com
.


.
Domowa Hodowla Pigmejskich Jeży Afrykańskich

Nina

Mieliśmy problem, bo nowe poidełko się zacina. Nie leci woda jak Ninka liże kulkę. Nie wiem dlaczego. Ja codziennie zmieniam jej wodę i codziennie wlewam jej określoną ilość, więc wiem ile i czy jej ubywa. Rano zauważyłam, że jest tyle samo, co mnie zaniepokoiło. Okazało się, że poidełko się zacięło. Szybko zawiesiłam poprzednie. Nina od razu poszła się napić i piła i piła. Nie mogę dopuścić aby sytuacja się powtórzyła. Na razie Nina ma dwa poidełka. Nineczka niestety schudła. Domyślam się, że to przez to poidełko. Jedną noc była bez wody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz