Nina

Mam zaszczyt przedstawić Wam moją cudowną Jeżynkę Ninkę.
Wraz z jeżykiem dostaną Państwo umowę oraz gwarancję na zdrowie jeżyka
Chcesz wiedzieć więcej? Chcesz kupić jeża? Napisz.
pigmejski.jez.afrykanski@gmail.com
.


.
Domowa Hodowla Pigmejskich Jeży Afrykańskich

Malutkie jeżyki

4 DZIEŃ: Nineczka tak się wierciła, że jeden maluszek został na polarku. Bardzo płakał i głośno piszczał. Nina się denerwowała, bo nie wiedziała co się z nim dzieje. Musiałam interweniować. Z tego względu, że nie chcę aby Nineczka odrzuciła swoje maleństwo gdy poczuje mój zapach na nim - bo tak niestety czasem się zdarza, a ja nie chcę kusić losu - założyłam jednorazowe rękawiczki i leciutko popchnęłam "kasztanka" pod polarek. On szybciutko udał się do mamy i już nie płakał:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz