Nina

Mam zaszczyt przedstawić Wam moją cudowną Jeżynkę Ninkę.
Wraz z jeżykiem dostaną Państwo umowę oraz gwarancję na zdrowie jeżyka
Chcesz wiedzieć więcej? Chcesz kupić jeża? Napisz.
pigmejski.jez.afrykanski@gmail.com
.


.
Domowa Hodowla Pigmejskich Jeży Afrykańskich

Malutkie jeżyki

8 DZIEŃ: Z oględzin przez szybę terrarium wynika, że są dwie samiczki - jedna jasna i jedna ciemna - reszta maluszków jeszcze nie pokazała mi się na tyle, żebym mogła stwierdzić jakiej są płci.
W weekend muszę zrobić w terrarium porządki, bo Nineczka nie dba za bardzo o czystość w domku. Pewnie nie będzie zadowolona, ale muszę jej posprzątać i najchętniej wymienić jej całą ściółkę.
Nina dziś nie cieszyła się na mój widok:) Musiałam wysypać trocinki z jej miski i dosypać tam karmy oraz wymienić wodę, a Ninka wybiegła do mnie z domku zadarła nosek, a gdy podsunęłam rękę aby mnie powąchała leciutko mnie ugryzła. To był znak, że jej przeszkadzam, a przecież nie powinnam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz