Nina

Mam zaszczyt przedstawić Wam moją cudowną Jeżynkę Ninkę.
Wraz z jeżykiem dostaną Państwo umowę oraz gwarancję na zdrowie jeżyka
Chcesz wiedzieć więcej? Chcesz kupić jeża? Napisz.
pigmejski.jez.afrykanski@gmail.com
.


.
Domowa Hodowla Pigmejskich Jeży Afrykańskich

Ciąża Ninki

30 DZIEŃ c.d. : Stwierdziłam, że Ninka potrzebuje więcej spokoju, "prywatności", swojego azylu. Zacieniłam jej każdą ściankę oprócz kawałka od frontu, aby nie przeszkadzało jej światło z lampki wieczorem ani światło słoneczne rankiem. Nina jest zadowolona:)
31 DZIEŃ: Zastanawiam się czy nie zmienić Nineczce całkowicie trocinek i czy nie wyczyścić jej porządnie terrarium przed porodem. Muszę przemyśleć wszystkie za i przeciw, bo z jednej strony dobrze by było to zrobić, pytanie tylko czy warto? Czy Nina nie zdenerwuje się tym? Czy nie podziała to odwrotnie niż bym chciała? A może nie ma się czym przejmować, przecież Nina jest przyzwyczajona do tego, że co jakiś czas wymieniam jej trociny i myję terrarium. Zmienia się jedynie:) fakt, że Nina jest w ciąży. Nie chcę denerwować Niny, ale nie chcę też aby maluszki urodziły się w niewyczyszczonym terrarium. Poza tym jak już Nina urodzi to nie chcę jej przeszkadzać sprzątaniem, będę tylko dokładać jedzonko i zmieniać wodę. Dlatego też doszłam do wniosku, że jednak zmienię jej ściółkę zanim urodzą się malutkie jeżyki. Poczekam tylko, aby Nina sama się obudziła i przystąpię do działania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz