Nina

Mam zaszczyt przedstawić Wam moją cudowną Jeżynkę Ninkę.
Wraz z jeżykiem dostaną Państwo umowę oraz gwarancję na zdrowie jeżyka
Chcesz wiedzieć więcej? Chcesz kupić jeża? Napisz.
pigmejski.jez.afrykanski@gmail.com
.


.
Domowa Hodowla Pigmejskich Jeży Afrykańskich

Ciąża Ninki

28 DZIEŃ: Ninuś waży 396g.
 Nineczka zjadła kawałek żółtka z jajka, białka nie chciała, ale to i tak był sukces. Nina raczej nie zjada nic innego poza swoją ulubioną karmą Royal Kitten 36.
Znowu zjadła całą porcję jedzenia - w 6 dni 100g.
Poidełko zaczęło dziś przeciekać. Woda kapie kropla po kropli. Nie podoba mi się to. Założyłam drugie poidełko, ale to samo. A trzeciego nie chcę jej zakładać w terrarium, bo gdy z niego pije przekrzywia główkę, co wydaje się bardzo niewygodne dla niej.
Malutka zaczęła załatwiać się w jeden róg. Do tej pory obca była dla niej kuweta - nigdy nie chciała tam zaglądać, więc któregoś dnia ją po prostu wyjęłam. Dziś postanowiłam znów ją wstawić. Może zacznie z niej w końcu korzystać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz