Nina

Mam zaszczyt przedstawić Wam moją cudowną Jeżynkę Ninkę.
Wraz z jeżykiem dostaną Państwo umowę oraz gwarancję na zdrowie jeżyka
Chcesz wiedzieć więcej? Chcesz kupić jeża? Napisz.
pigmejski.jez.afrykanski@gmail.com
.


.
Domowa Hodowla Pigmejskich Jeży Afrykańskich

Ciąża Ninki

23 DZIEŃ: Ninka waży 384g. Dziś piła mniej niż zazwyczaj, ale zjadła bardzo dużo. Dałam jej bananka, ale trudno stwierdzić czy chociaż go skubnęła. Chciałam żeby troszkę rozprostowała kończyny i puściłam Malutką po podłodze. Podrapała się to z prawej, a to z lewej strony, przeciągnęła się porządnie, przeszła się kawałek i chciała wracać. Zacieniłam jej terra z jeszcze  jednej strony - wcześniej tylko z tyłu miała - teraz zrobiłam jej lewy bok, tam gdzie nie ma wentylacji. Chcę żeby miała jeszcze więcej spokoju, żeby czuła się komfortowo. Będę musiała zmienić lokalizację jej miseczki z jedzonkiem i poidełka, bo tam stanie domek dla niej i jej potomstwa. Już się zastanawiam jak ma wyglądać i jak duży ma być. Na razie nie mam takiego pudełka, żeby stworzyć z niego wymarzony domek dla Ninki i jej dzieci. Muszę się pospieszyć, bo Nina musi się do niego przyzwyczaić i musi czuć się w nim dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz