Nina

Mam zaszczyt przedstawić Wam moją cudowną Jeżynkę Ninkę.
Wraz z jeżykiem dostaną Państwo umowę oraz gwarancję na zdrowie jeżyka
Chcesz wiedzieć więcej? Chcesz kupić jeża? Napisz.
pigmejski.jez.afrykanski@gmail.com
.


.
Domowa Hodowla Pigmejskich Jeży Afrykańskich

Witam:)

Witam wszystkich zainteresowanych tym cudownym stworzeniem jakim jest pigmejski jeż afrykański.

Ninkę "znalazłam" przypadkiem. Wtedy jeszcze niewiele wiedziałam o tym zwierzątku.
Od razu podbiła moje serce swoim wyglądem i a ja zapragnęłam dowiedzieć się czegoś więcej na temat jeży. Tak na prawdę jest niewiele stron gdzie można znaleźć szczegółowe informacje, a weterynarze raczej nie mają doświadczenia z jeżami. Wiele informacji uzyskałam od hodowcy, a później dowiadywałam się wszystkiego z praktyki.

Zachęcam do odwiedzania mojego bloga. Znajdziecie tu przydatne informacje, fajne zdjęcia, ciekawe opisy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz